آب و دما همراه شما در طراحی ، خرید و اجرای حرفه ای تاسیسات

آشنایی با تکنولوژی پکیج های غیر چگالشی آریستون ایتالیا

تکنولوژی پکیج های غیر چگالشی آریستون ایتالیا :

تکنولوژی خاص آریستون ایتالیا به منظور بهینه سازی در مصرف انرژی و کم کردن دی اکسید کربن(CO2) تولیدی در جهان ، لقب دوستدار محیط زیست را به خود اختصاص داده است واین تکنولوژی آریستون راهی برای رسیدن به آینده بهتر را معرفی می کند. راندمان نسل جدید پکیج های گرمایشی آریستون ایتالیا بیش از 93% بوده که همین امر باعث 15% صرفه جویی در مصرف برق و گاز نسبت به پکیج های سنتی موجود در بازار شده است.

ویژگی پکیج غیر چگالشی آریستون ایتالیا:

1-تکنولوژی سنسور اثر هال و برد کنترل هوشمند : این سنسور به منظور تنظیم سرعت چرخش فن با توجه به میزان اندازه و قدرت شعله، بر روی فن تعبیه شده است که در زمان کم بودن میزان اندازۀ شعله(حداقل توان) سرعت فن کم و در زمان زیاد بودن میزان اندازه شعله(حداکثر توان) دور آن بالا می رود و این امر باعث متغیر شدن سرعت چرخش فن با توجه به میزان شعله می گردد و در نهایت کاهش مصرف برق را به دنبال دارد. این سنسور بر مبنای 24 قطب مغناطیسی عمل می کند و میدان های مغناطیسی ایجاد شده را به سیگنال های الکترونیکی تبدیل کرده و در نهایت برای کنترل سرعت به برد کنترل هوشمند ارسال می کند.

2-استفاده از رابط آنتی کندانس: در پکیج های سنتی ، زمان تخلیه محصولات احتراق درصدی از قطرات آب از طریق رابط پلاستیکی وارد پرشر سوئیچ هوا می گردد که این امر باعث کاهش طول عمر پرشر سوئیچ هوا می شود. به همین منظور،  واحد طراحی و توسعه آریستون ایتالیا (R&D) با در نظر گرفتن تدابیر خاص به این نتیجه رسیدند که به منظور جلوگیری از ورود قطرات آب به داخل فن از یک انباره کوچک به نام (آکومولاتور) استفاده نمایند که در این صورت قطرات آب وارد انباره می شود و از ورود به داخل پرشر سوئیچ هوا جلوگیری می کند و این طراحی در نهایت باعث افزایش طول عمر پرشر سوئیچ هوا می شود.

نسل جدید محصولات آریستون ایتالیا دارای تائیدیه اتحادیه اروپا ( EU ) :

EU مخفف کلمه اتحادیه اروپا می باشد و هدف آنها ثبت گواهینامه بین المللی CE است. اتحادیه اروپا(EU)یک اتحادیه اقتصادی و سیاسی است که از 28 کشور تشکیل شده است و به عنوان یک جامعه اقتصادی می توان از آن یاد  کرد. عبارت European Conformity که به صورت مخفف CE در گواهینامه ها ذکر می شود و بیانگر کیفیت، ایمنی و الزامات زیست محیطی به تایید اتحادیه اروپا می باشد در واقع درج نشانCE بر روی یک محصول نشان می­دهد محصول مورد نظر از استانداردهای ایمنی برخوردار بوده و دارای کیفیتی ایده آل می­باشد و صادرات آن در سرتاسر جهان بلامانع است.

قبلی
درباره برند آریستون بدانید
بعد
فناوری پکیج های چگالشی

پست های مرتبط

× مشاوره و پشتیبانی آنلاین