آب و دما همراه شما در طراحی ، خرید و اجرای حرفه ای تاسیسات

مزایای استفاده از پکیج چگالشی آریستون:

مزیت اصلی استفاده از پکیج های چگالشی نسبت به نوع غیر چگالشی این است که حداقل ۲۵ درصد بازده بیشتری دارند. این سطح از راندمان با توجه به استفاده از گرمای تلف شده در دودکش بدست می آید و آب ورودی را پیش گرم می نماید.

در واقع در نوع چگالشی ۱۰ تا ۱۱ درصد بیشتر از نوع غیر چگالشی گرمای سوخت جذب می شود به همین دلیل راندمان این نوع پکیج همواره بیشتر از ۹۰ درصد می گردد و باعث کاهش مصرف سوخت و آلایندگی می گردد. راندمان پکیج های گرمایشی معمولی جدید در بند های رایج حداکثر به ۷۸ درصد می رسد که این رقم در انواع قدیمی حداکثر به ۶۵ درصد می رسد.

پکیج های چگالشی آلودگی هوا توسط کربن را کاهش می دهند. با نصب یک پکیج چگالشی بجای پکیج گرمایشی معمولی آن می توان سالانه از ورود بیش از ۱۲۰۰ کیلوگرم کربن به جو جلوگیری کرد. هم چنین مقدار دوده نیز کاهش پیدا می کند.

به دلیل اینکه پکیج های چگالشی به خوبی عایق بندی شده اند و اکثرا هوای مورد نیاز برای احتراق را از بیرون از فضای خانه دریافت می کنند لذا از نظر ایمنی بسیار مناسب هستند.

هم چنین به دلیل اینکه آب تقطیر شده که نسبتا دارای خاصیت اسیدی است به فاضلاب ریخته می شود لذا خطر تماس با مایعات سمی نیز وجود ندارد.

اکثر مدل های پکیج چگالشی برای نصب نیاز به فضای کمتری نسبت به پکبج گرمایش معمولی دارند. هم چنین در نوع ترکیبی پکیج های چگالشی که مخزن آبگرم ندارد، نیاز به فضا برای نصب کمتر هم می شود که در اینصورت میتوان آنها را در آشپزخانه نیز نصب نمود.

به دلیل اینکه اکثرا قطعات این نوع پکیج های گرمایشی دارای مواد آهنی نیستند و اغلب از جنس فولاد ضد زنگ هستند لذا خوردگی کمتری در آنها اتفاق می افتد و لذا هزینه تعمیر و تعویض قطعات به شدت کاهش پیدا می کند.

پکیج های چگالشی نیازی به تایمر و کنترلر پیچیده ندارند زیرا به راحتی با باز شدن شیر آبگرم شروع به تهیه آبگرم می نمایند.

این نوع از پکیج های گرمایشی قابلیت گسترش دارند به طور مثال ترکیب با کلکتورهای خورشیدی، پمپ های حرارتی و…

یکی از مهم ترین ویژگی های پکیج های چگالشی آریستون وجود ظرفیت های تا ۱۵۰ کیلو وات در ابعاد دیواری است که می توان این نوع پکیج را به عنوان بویلر برای سیستم حرارت مرکزی هوای گرم نیز استفاده کرد.

امکان تولید با ظرفیت های بالا تا ۱۵۰ kw ، از این رو برای مصارف نیازمند بویلر با اندازه کوچک تر بسیار مناسب است.

قبلی
فناوری پکیج های چگالشی
بعد
دلایل خرابی کمپرسورهای اسکرو

پست های مرتبط

× مشاوره و پشتیبانی آنلاین