آب و دما همراه شما در طراحی ، خرید و اجرای حرفه ای تاسیسات

درباره برند آریستون بدانید

کمپانی آریستون ایتالیا در سال1930توسط آریستاید مرلونی به منظور تولید ماشین آلات وزن کشی تاسیس شد. در سال1960 با تولید آبگرمکن های الکتریکی توانست جایگاه خود را به عنوان برترین تولید کننده آبگرمکن در اروپا تثبیت نماید . استقبال بی نظیر مردم از کیفیت آبگرمکن های الکتریکی ، انگیزه ای برای گسترش فعالیت آریستون در جهان گردید و تولید پکیج های گرمایشی را آغاز نمود و توانست با طراحی های خاص و منحصر به فرد ، جایگاه خود را در صدرشرکت های تولید کننده محصولات گرمایشی در جهان قرار دهد .آریستون به منظور افزایش کیفیت و تشکیل پایگاه های مختلف در جهان به منظور گسترش فعالیت تجاری با کمپانی های عظیم گرمایشی مراوده کاری خود را افزایش داد و به دلیل پیشرو بودن در این تفکر کاملاً حرفه ای نام آریستون به عنوان گروه حرارتی انتخاب گردید و گروه حرارتی آریستون(ARISTON THERMO GROUP) را تشکیل دادند. آریستون با نگاهی دقیق به محیط زیست،کاهش مصرف انرژی ،افزایش راندمان وکاهش تولید گازهای گلخانه ای آینده را در مسیری سبز تضمین نموده که همین نگاه هوشمندانه منجر گردید که در سالهای 2012 و 2013 به عنوان برند سبز جهانی معرفی گردد بدین منظور محصولات گرمایشی آریستون مورد استقبال گسترده در بیش از 150 کشور در جهان قرار گرفت و امروزه شاهد این هستیم که آریستون به عنوان پرفروش ترین پکیج درجهان معرفی گردیده است
کمپانی ایتالیایی به پاسداشت طراحی هوشمند و کاهش چشمگیر در هزینه های قبض گاز و برق کلمه EVO را که مخفف کلمه EVOLUTION(به معنای بروز شده ) می باشد را به نام محصولات خود افزود .

اینک شرکت تامین تاسیسات آرون با سال ها تجربه در زمینه واردات ، فروش و خدمات پس از فروش به عنوان نماینده انحصاری محصولات گرمایشی و سرمایشی کمپانی آریستون ایتالیا در ایران فعالیت خود را آغاز نموده است. شایان ذکراست تمامی پکیج­ های چگالشی و غیرچگالشی آریستون مستقیما از کشور ایتالیا˛ توسط شرکت تامین تاسیسات آرون وارد ایران می­ شود و این شرکت با اتکاء به نیروهای جوان˛ متعهد و متخصص پشتیبانی و ارائه خدمات از این محصولات را بر عهده دارد.

سیر تکامل آریستون در جهان :

-در سال 1930 فعالیت خود را در مارچه ایتالیا آغاز نمود .

-در سال 1960 آبگرمکن برقی را تولید نمود. ( انقلاب عظیمی در ساخت آبگرمکن برقی ایجاد نمود )

-در سال 1980 محصولات گرمایشی را تولید نمود .

-در سال 1990 شروع به تولید مخازن در روسیه نمود .

-در سال2000 به دلیل تنوع و متمایز بودن تکنولوژی محصولات ، سال جهانی شدن آریستون لقب گرفت و از قاره آمریکا به آسیا گسترش یافت .

-سال 2010 تبلیغات جهانی آریستون صورت گرفت .

-سال 2011 اولین کمپین تبلیغاتی را در جهان راه اندازی نمود .

مهم ترین افتخارات آریستون در جهان :

-پرفروش ترین پکیج در جهان

-تولید کم مصرف ترین محصولات گرمایشی در جهان ( 15 الی 35 درصد صرفه جویی در مصرف انرژی )

-تولید محصول گرمایشی با بیشترین راندمان (93 الی 108 درصد )

-تعلق گرفتن لقب دوستدار محیط زیست به برند جهانی آریستون ( اختصاص3 : NOX برای پکیج های غیر چگالشی و5 : NOX برای پکیج های چگالشی به معنای کاهش چشمگیر در تولید گازهای گلخانه ای )

-اختصاص راندمان احتراق سه ستاره به پکیج های گرمایشی آریستون طبق استاندارد (Directive 92/42/EEC)

-اختصاص راندمان سه ستاره به تولید آبگرم مصرفی طبق استاندارد (EN 13203)

-تولید آبگرمکن های برقی کم مصرف ( 10 الی 15 درصد صرفه جویی در مصرف انرژی نسبت به سایر آبگرمکن های برقی سنتی )

-تولید آبگرمکن برقی با کمترین زمان گرمایش مخزن آبگرم مصرفی ( زمان گرمایش مخزن 60 درصد کمتر از سایر آبگرمکن های برقی سنتی )

-برند سبز جهانی در سال 2012

-برند سبز جهانی در سال 2013

-کسب مدال طلای بهترین پکیج چگالشی در اسپانیا

-کسب مدال بهترین محصول در کشور رومانی

بعد
آشنایی با تکنولوژی پکیج های غیر چگالشی آریستون ایتالیا

پست های مرتبط

× مشاوره و پشتیبانی آنلاین